Ghid de pariere
 

Pariul este încheiat în următorul fel: jucătorul indică numărul evenimentului de pariu, tipul pariului şi miza. În cazul în care apar dificultăţi cu indicarea numelor participanţilor competiţiilor pe tichet, Organizatorul poate folosi şi prescurtări. La achitarea mizei în numerar, jucătorul va obţine adeverinţa privind încheierea pariului, adică biletul valabil.

PARIUL este jocul in care pariorul indica rezultatele evenimentelor propuse de catre Organizator. Jucatorul hotaraste in mod independent numarul evenimentelor jucate si suma pe care o pariaza.

MIZA este suma de bani jucata de care depinde valoarea eventualului castig. Pretul biletului este valoarea mizei la care se adauga taxe suplimentare de 5% din miza, reprezentand cheltuieli de administrare.

COTA reprezinta valoarea numerica pe care Organizatorul o acorda pronosticului unui eveniment sportiv. Se stabileste conventional ca prima echipa este GAZDA, iar cea de-a doua echipa este OASPETE.

FOTBAL

În cazul jocurilor de fotbal, pot fi plasate, în mod standard, următoarele tipuri de pariuri sportive:


  1. Final – jucătorul poate miza pe trei variante :
    • 1 (victorie gazde)
    • X (rezultat de egalitate)
    • 2 (victorie oaspeţi)
  2. Sansă Dublă - se pariază cu o singură miză pe două rezultate posibile :
    • 1X (victorie gazde sau rezultat de egalitate)
    • X2 (rezultat de egalitate sau victorie oaspeţi)
    • 12 (victorie gazde sau victorie oaspeţi)
  3. Prima Repriză – rezultatul primei reprize :
    • 1 (victorie gazde)
    • X (rezultat de egalitate)
    • 2 (victorie oaspeţi)
  4. Prima Repriză Şansă Dublă – rezultatul primei reprize :
    • 1X (victorie gazde sau rezultat de egalitate prima repriză)
    • X2 (rezultat de egalitate sau victorie oaspeţi prima repriză)
    • 12 (victorie gazde sau victorie oaspeţi prima repriză)
  5. A doua Repriză – rezultatul celei de-a doua reprize :
    • 1 (victorie gazde)
    • X (rezultat de egalitate)
    • 2 (victorie oaspeţi)
  6. A Doua Repriză Şansă Dublă – rezultatul reprizei a doua :
    • 1X (victorie gazde sau rezultat de egalitate repriza a doua)
    • X2 (rezultat de egalitate sau victorie oaspeţi repriza a doua)
    • 12 (victorie gazde sau victorie oaspeţi repriza a doua)
  7. Handicap
    1 X 2
    (0:1)Chelsea – Arsenal 4.88 3.70 1.51

    În paranteză este trecut scorul de la care " începe " meciul pentru acest tip de pariu.

    Rezultatul final al acestui tip de pariu se calculează astfel:

    - dacă Chelsea câştigă la 2 sau mai multe goluri diferenţă, atunci semnul câştigător va fi 1;
    - dacă Chelsea câştigă la un singur gol diferenţă, atunci semnul câştigător va fi X;
    - dacă meciul se termină la egalitate sau Arsenal câştigă, semnul câştigător va fi 2.
  8. Pariul de tip TOTAL GOLURI
    • Peste 1.5 - în meci se marchează 2 sau mai multe goluri
    • Sub 1.5 - în meci se marchează maxim 1 gol
    • Peste 2.5 - în meci se marchează 3 sau mai multe goluri
    • Sub 2.5 - în meci se marchează maxim 2 goluri
    • Peste 3.5 - în meci se marchează 4 sau mai multe goluri
    • Sub 3.5 - în meci se marchează maxim 3 goluri
    • 1-2 – în meci se marchează 1 sau 2 goluri
    • 1-3 – în meci se marchează 1 sau 2 sau 3 goluri
    • 2-3 – în meci se marchează 2 sau 3 goluri
    • 2-4 – în meci se marchează 2 sau 3 sau 4 goluri
    • 2-5 - în meci se marchează 2 sau 3 sau 4 sau 5 goluri
    • 3-4 – în meci se marchează 3 sau 4 goluri
    • 3-5 – în meci se marchează 3 sau 4 sau 5 goluri
    • 4-6 – în meci se marchează 4 sau 5 sau 6 goluri
    • 2G – în meci se marchează exact 2 goluri
    • 3G – în meci se marchează exact 3 goluri
    • n+ - în meci se marchează "n" sau mai multe goluri
    • PAR - suma golurilor înscrise în meci este un număr par (inclusiv scorul de 0-0)
    • IMPAR - suma golurilor înscrise în meci este un număr impar
  9. Pariul de tip TOTAL GOLURI în PRIMA REPRIZĂ - în care jucătorul poate miza pe mai multe variante:
    • PR 0-1 – în prima repriză se marchează maxim 1 gol
    • PR 2-3 – în prima repriză se marchează 2 sau 3 goluri
    • PR n+ - în prima repriză se marchează " n " sau mai multe goluri
  10. Pariul de tip TOTAL GOLURI în A DOUA REPRIZĂ - în care jucătorul poate miza pe mai multe variante:
    • DR 0-1 – în a doua repriză se marchează maxim 1 gol
    • DR 2-3 - în a doua repriză se marchează 2 sau 3 goluri
    • DR n+ - în a doua repriză se marchează " n " sau mai multe goluri
  11. Total goluri pe echipe
    • 1>1.5 - echipa gazdă marchează 2 sau mai multe goluri
    • 1< 1,5 - echipa gazdă marchează maxim 1 gol
    • 2>1.5 - echipa oaspete marchează 2 sau mai multe goluri
    • 2< 1.5 - echipa oaspete marchează maxim 1 gol
    • 1> 2.5 - echipa gazdă marchează 3 sau mai multe goluri
    • 1< 2.5 - echipa gazdă marchează maxim 2 goluri
    • 2> 2.5 - echipa oaspete marchează 3 sau mai multe goluri
    • 2< 2.5 - echipa oaspete marchează maxim 2 goluri
    • 1> 3.5 - echipa gazdă marchează 4 sau mai multe goluri
    • 1< 3.5 - echipa gazdă marchează maxim 3 goluri
    • 2> 3.5 - echipa oaspete marchează 4 sau mai multe goluri
    • 2< 3.5 - echipa oaspete marchează maxim 3 goluri
  12. Mai multe Goluri - la acest tip de pariuri se poate paria pe compararea numărului de goluri înscris în fiecare din cele 2 reprize :
    • 1 - în prima repriză se marchează mai multe goluri decât în a 2-a repriză
    • X – se marchează un număr egal de goluri în cele două reprize
    • 2 - în a 2-a repriză se marchează mai multe goluri decât în prima.
  13. Marchează – jucătorul poate miza pe următoarele variante :
    • GM – gazdele marchează
    • OM – oaspeţii marchează
    • GN – gazdele nu marchează
    • ON –oaspeţii nu marchează
    • GG – ambele echipe marchează
    • NG – o echipă sau nici una nu marchează
    • GMON – gazdele marchează, oaspeţii nu marchează
    • GNOM – gazdele nu marchează, oaspeţii marchează.
  14. Primul Gol - la acest tip de pariu se pariază pe primul gol marcat. În cazul în care primul gol marcat este autogol acesta se validează conform scorului, respectiv în contul echipei care beneficiază de acest autogol. În cazul în care niciuna dintre echipe nu înscrie (rezultatul final este 0:0), pariul este considerat necâştigător.
  15. Winner REZULTAT FINAL - jucătorul poate miza pe două variante:
    1 (victorie gazde)
    2 (victorie oaspeţi)
    Dacă meciul se termină egal se returnează miza (cotă 1.00).
  16. Winner PRIMA REPRIZĂ - jucătorul poate miza pe două variante:
    1 (gazdele conduc la pauză)
    2 (oaspeţii conduc la pauză)
    Dacă la pauză este egalitate se returnează miza (cotă 1.00).
  17. Get's Multicombo
    • 1& +2.5 (victorie gazde şi numărul golurilor în meci va fi 3 sau mai mare)
    • 1& -2.5 (victorie gazde şi numărul golurilor în meci va fi maxim 2 )
    • 2 & +2.5 (victorie oaspeţi şi numărul golurilor în meci va fi 3 sau mai mare)
    • 2 & -2.5 (victorie oaspeţi şi numărul golurilor în meci va fi maxim 2)
    • 1& +3.5 (victorie gazde şi numărul golurilor în meci va fi 4 sau mai mare)
    • 1& -3.5 (victorie gazde şi numărul golurilor în meci va fi maxim 3)
    • 2& +3.5 (victorie oaspeţi şi numărul golurilor în meci va fi 4 sau mai mare)
    • 2& -3.5 (victorie oaspeţi şi numărul golurilor în meci va fi va fi maxim 3)
    • 1&2-3 (victorie gazde şi numărul golurilor în meci va fi 2 sau 3)
    • 2&2-3 (victorie oaspeţi şi numărul golurilor în meci va fi 2 sau 3)
    • 1/1& +2.5 (victorie gazde atât la pauză cât şi la final şi numărul golurilor va fi 3 sau mai mare)
    • 2/2& +2.5 (victorie oaspeţi atât la pauză cât şi la final şi numărul golurilor va fi 3 sau mai mare)
    • 1& PR2+ (victorie gazde şi în prima repriză se marchează 2 sau mai multe goluri)
    • 2& PR2+ (victorie oaspeţi şi în prima repriză se marchează 2 sau mai multe goluri)
    • 1/1 &PR2+ (victorie gazde atât la pauză cât şi la final şi în prima repriză se marchează 2 sau mai multe goluri)
    • 2/2 &PR2+ (victorie oaspeţi atât la pauză cât şi la final şi în prima repriză se marchează 2 sau mai multe goluri)
    • 1&GG (victorie gazde şi ambele echipe marchează)
    • 2&GG (victorie oaspeţi şi ambele echipe marchează)
    • PR1+ & DR2+ (în prima repriză se marchează 1 sau mai multe goluri şi în a 2-a repriză se marchează 2 sau mai multe goluri)
    • PR2+ & DR1+ (în prima repriză se marchează 2 sau mai multe goluri şi în a 2-a repriză de marchează 1 sau mai multe goluri)
  18. Pauză/Final - la acest pariu trebuie indicată situaţia la pauză şi la sfârşitul meciului. Cele 9 variante rămân pentru toate meciurile la fel, numai cotele se schimbă în funcţie de tipul meciului respectiv :
    • 1/1 - gazdele conduc atât la pauză cât şi la final
    • 1/X - gazdele conduc la pauză, egal la final
    • 1/2 - gazdele conduc la pauză, oaspeţii câştigă la final
    • X/1 - egal la pauză, gazdele câştigă la final
    • X/X - egal atat la pauză cât şi la final
    • X/2 - egal la pauză, oaspeţii câştigă la final
    • 2/1 - oaspeţii conduc la pauză, gazdele câştigă la final
    • 2/X - oaspeţii conduc la pauză, egal la final
    • 2/2 - oaspeţii conduc atât la pauză cât şi la final
  19. Pauză sau Final - jucătorul trebuie să indice pronosticul la pauză sau la final. În cazul pariului de tip PAUZĂ sau FINAL, pronosticurile sunt următoarele:
    • 1 - gazdele trebuie să conducă la pauză sau să câştige la final
    • X – meciul trebuie să fie la egalitate la pauză sau la final
    • 2 - oaspeţii trebuie să conducă la pauză sau să câştige la final
  20. Scor Corect - la pariurile pe scor corect trebuie indicat scorul final al unui meci, în timpul regulamentar.
  21. Scor Corect pauză - la pariurile pe scor corect pauză trebuie indicat scorul pentru prima repriză a unui meci.
  22. Multi-Scor Corect - este un pariu împărţit pe grupe de scor corect în care trebuie indicat scorul final în timpul regulamentar al unui meci.
    • 1-0,2-0,3-0 scor egal(x) 0-1,0-2,0-3
    • 2-1,3-1,4-1 1-2,1-3,1-4
    • 4-0,5-0,6-0 0-4,0-5,0-6
    • 3-2,4-2,4-3,5-1 2-3,2-4,3-4,1-5
  23. Victorie la Limită - este tipul de pariu între două echipe cu următoarele variante :
    • G1g – Gazdele înving la 1 gol diferenţă
    • G2g - Gazdele înving la 2 sau mai multe goluri diferenţă
    • O1g – Oaspeţii înving la 1 gol diferenţă
    • O2g - Oaspeţii înving la 2 sau mai multe goluri diferenţă
    • 0-0 - Egalitate fără goluri
    • E2+ - Egalitate cu goluri
  24. Marchează în ambele reprize - tipul de pariu între două echipe cu următoarele variante :
    • 1D - echipa gazdă marchează în ambele reprize
    • 1N - echipa gazdă NU marchează în cel puţin o repriză
    • 2D - echipa oaspete marchează în ambele reprize
    • 2N - echipa oaspete NU marchează în cel puţin o repriză
    • 1D2D - echipa gazdă şi echipa oaspete marchează în ambele reprize
    • 1D2N - echipa gazdă marchează în ambele reprize şi echipa oaspete NU marchează în cel puţin o repriză
    • 1N2D - echipa gazdă NU marchează în cel puţin o repriză şi echipa oaspete marchează în ambele reprize
    • 1N2N - echipa gazdă şi echipa oaspete NU marchează în cel puţin o repriză
  25. Victorie Dublă - tipul de pariu între două echipe cu următoarele variante :
    11 - echipa gazdă câştigă repriza 1 şi repriza a 2-a
    22 - echipa oaspete câştigă repriza 1 şi repriza a 2-a

BASCHET

În cazul jocurilor de baschet, pot fi plasate, în mod standard, următoarele tipuri de pariuri sportive:

  1. Final – jucătorul poate miza pe următoarele variante :

    • 1 (victorie gazde)
    • X (rezultat de egalitate)
    • 2 (victorie oaspeţi)
    • 1x (victorie gazde sau rezultat de egalitate )
    • x2 (victorie oaspeţi sau rezultat de egalitate)
  2. Prima Perioadă – rezultatul primei perioade ( alcătuită din primele 2 sferturi):

    • 1 (victorie gazde)
    • X (rezultat de egalitate)
    • 2 (victorie oaspeţi)
    • 1x (victorie gazde sau rezultat de egalitate )
    • x2 (victorie oaspeţi sau rezultat de egalitate)
  3. Handicap - pariul de tip handicap este cel în care jucătorul poate paria doar pe 2 pronosticuri (1 sau 2). Echipa gazdă primeşte la acest pariu "n,5" goluri avantaj sau dezavantaj de la începutul meciului. La rezultatul meciului se adună acest avantaj sau dezavantaj pentru a obţine rezultatul pariurilor cu handicap.

    Exemplu : (0:1.5) GAZDE - OASPEŢI

    În paranteză este trecut scorul de la care "începe" meciul pentru acest tip de pariu. Rezultatul final al acestui tip de pariu se calculează astfel:

    - dacă gazdele câştigă la 2 sau mai multe goluri diferenţă atunci pronosticul câştigător va fi 1;

    - dacă gazdele nu câştigă la 2 sau mai multe goluri diferenţă atunci pronosticul câştigător va fi 2;

    Valorile handicapului specificate în paranteză dinaintea echipei gazdă pot fi diferite în funcţie de eveniment.

  4. Total puncte - suma punctelor înscrise în meci. Jucătorul poate miza pe 2 variante:

    • 1 (în meci se marchează sub n,5 puncte, unde n,5 desemnează numărul de puncte stabilit de către Organizator pentru fiecare eveniment în parte)
    • 2 (în meci se marchează peste n,5 puncte).

HOCHEI

În cazul jocurilor de hochei, pot fi plasate, în mod standard, următoarele tipuri de pariuri sportive:

  1. Final – jucătorul poate miza pe următoarele variante:

    • 1 (victorie gazde)
    • X (rezultat de egalitate)
    • 2 (victorie oaspeţi)
    • 1x (victorie gazde sau rezultat de egalitate)
    • x2 (victorie oaspeţi sau rezultat de egalitate)
    • 12 (victorie gazde sau oaspeţi)
  2. Prima Perioadă – rezultatul primei perioade:

    • 1 (victorie gazde)
    • X (rezultat de egalitate)
    • 2 (victorie oaspeţi)
    • 1x (victorie gazde sau rezultat de egalitate)
    • x2 (victorie oaspeţi sau rezultat de egalitate)
    • 12 (victorie gazde sau oaspeţi)
  3. Handicap - pariul de tip handicap este cel în care jucătorul poate paria doar pe 2 pronosticuri (1 sau 2).

    Echipa gazdă primeşte la acest pariu "n,5" goluri avantaj sau dezavantaj de la începutul meciului. La rezultatul meciului se adună acest avantaj sau dezavantaj pentru a obţine rezultatul pariurilor cu handicap.

    Exemplu : (0:1.5) GAZDE - OASPEŢI

    În paranteză este trecut scorul de la care "începe" meciul pentru acest tip de pariu. Rezultatul final al acestui tip de pariu se calculeaza astfel:

    - dacă gazdele câştigă la 2 sau mai multe goluri diferenţă atunci pronosticul câştigător va fi 1;
    - dacă gazdele nu câştigă la 2 sau mai multe goluri diferenţă atunci pronosticul câştigător va fi 2.
  4. Prima Perioadă/Final Meci – se aplică aceleaşi reguli explicate şi menţionate la "16.1 – FOTBAL" în secţiunea "19. Pauză/Final".

    • 1/1 - gazdele conduc atât la prima perioadă cât şi la final
    • 1/X - gazdele conduc la prima perioada, egal la final
    • 1/2 - gazdele conduc la prima perioada, oaspetii castiga la final
    • X/1 - egal la prima perioada, gazdele castiga la final
    • X/X - egal atat la prima perioada cat si la final
    • X/2 - egal la prima perioada, oaspetii castiga la final
    • 2/1 - oaspetii conduc la prima perioada, gazdele castiga la final
    • 2/X - oaspetii conduc la prima perioada, egal la final
    • 2/2 - oaspetii conduc atat la pauza cat si la final
  5. Total puncte - suma punctelor înscrise în meci. Jucătorul poate miza pe 2 variante:

    • 1 (în meci se marchează sub n,5 puncte, unde n,5 desemnează numărul de puncte stabilit de către Organizator pentru fiecare eveniment în parte)
    • 2 (în meci se marchează peste n,5 puncte).
  6. Tipul de pariu "Cine câştigă meciul ? " - jucătorul poate miza pe 2 variante:

    • 1 - meciul îl câştigă gazdele fie în timp regulamentar, fie după eventualele reprize de prelungiri
    • 2 - meciul îl câştigă oaspeţii fie în timp regulamentar, fie după eventualele reprize de prelungiri.

TENIS

În cadrul acestei discipline sportive pot exista mai multe tipuri de pariuri speciale:

  1. Primul set - la acest tip de pariu se consideră câştigător cel care îşi adjudecă primul set.
  2. Al doilea set - la acest tip de pariu se consideră câştigător cel care îşi adjudecă al 2-lea set.
  3. Pariu Scor Corect - la acest tip de pariu trebuie indicat rezultatul final al unui meci de tenis.
    Meciurile de tenis se joacă în general 2 din 3 seturi. Rezultatele posibile sunt patru variante: 2:0, 2:1 - 0:2, 1:2. De asemenea se poate paria şi pe scor corect la 3 din 5 seturi, în competiţiile masculine (turnee de Grand Slam sau Cupa Davis) existând 6 variante: 3:0, 3:1, 3:2 - 0:3, 1:3, 2:3.
    În cazul definirii eronate de către Organizator a pariului scor corect/număr de seturi, evenimentul va fi considerat nul şi se va acorda cotă 1.00.
  4. Primul set/Final - la acest pariu trebuie indicată situaţia după primul set şi de la sfârşitul meciului.
    La această disciplină sportivă se poate paria şi pe total game-uri (mai puţin sau mai mult de un anumit număr de game-uri într-un meci), handicap la game-uri (diferenţa dintre game-urile adjudecate de fiecare competitor la sfârşitul meciului), numărul total de seturi (mai puţin sau mai mult de un anumit număr de seturi) şi pe eventualitatea disputării unui tie-break în meci.

FOTBAL AMERICAN (NFL)

La Fotbal American se accepta urmatoarele tipuri de pariuri: rezultat final, handicap, total puncte, total puncte par/ impar.

HANDBAL

La Handbal se accepta urmatoarele tipuri de pariuri: rezultat final, total puncte, total puncte par/ impar.

VOLEI

La Volei se poate paria pe rezultat final.

Pariurile pe numerele ce urmează a fi extrase la loterie nu înseamnă o participare a jucătorului la acea loterie, reprezintă pariuri efectuate la Get`s Bet pe rezultatele acestor extrageri.


  • Pariurile pe rezultatele altor loterii internaţionale se vor accepta conform indicatiilor din agentiile Get's Bet. Orice pariu pentru o anumita extragere acceptat dupa aceasta limita de timp va fi valabil pentru extragerea urmatoare.

  • Pariurile pe rezultatele extragerilor la loteriile internationale efectuate dupa momentul extragerii, vor fi luate in considerare pentru rezultatele urmatoarei extrageri specificata, daca nu se primesc alte instructiuni.

  • In cazul in care au loc doua sau mai multe extrageri in aceeasi zi, daca nu se primesc alte instructiuni, pariurile vor fi luate in considerare pentru extragerea principala (prima). 

  • Daca din orice motiv nu are loc o extragere sau nu se specifica nicio extragere, pariurile vor ramane valabile pentru urmatoarea extragere disponibila. 

  • Regulile generale se aplica în toate cazurile care nu sunt reglementate de normele prezentate mai sus. 

  • Pariurile de acest fel se vor înregistra numai individual şi nu se pot combina cu nici un alt eveniment sau alt tip de pariu.

Exemplu de loterii internaţionale

Loteria Irlandeza are trei extrageri (principala, a doua şi a treia) în fiecare miercuri şi sâmbata şase numere sunt extrase dintr-un numar de 45 de bile numerotate de la 1 la 45. Pariurile sunt acceptate cu pâna la 1 ora şi 15 minute pâna la extragerea principala. Aceste tipuri de pariuri au devenit foarte atragatare pentru pariori datorita sumelor mari de bani ce pot fi câştigate în comparaţie cu loteriile clasice, datorita cotelor fixe ce se aplica în acest caz.


6 numere extrase

Ghicesti 1 numar

6.75

Ghicesti 2 numare

55

Ghicesti 3 numare

550

Ghicesti 4 numare

6500

Ghicesti 5 numare


80000

Exemplu de pariuri simple şi pariuri sistem

Exemplul 1: 

Daca un client vrea sa aleaga 3 numere câştigatoare şi sa aleaga un pariu simplu pe care pariaza 10 lei. Dupa extragere printre cele 6 numere se regasesc şi cele alese de catre client, cei 10 lei se înmulţesc cu cota aferenta celor 3 numere câştigatoare respectiv 550. 

Deci câştigul total va fi de 10 (miza) x 550 (cota selecţiei) = 5.500 lei


Exemplul 2: 

Daca un client alege sa joace sistemul 3 din 5, cu o miza totala de 5 lei, aceşti 5 lei se vor împarţi la cele 10 combinaţii pe care acest sistem le conţine astfel, pentru fiecare combinaţie revine 0.5 lei din miza totala. Dupa extragere câştigul clientului se va calcula astfel: 

  • 3 numere câştigatoare 0.5 (miza pe combinaţie) x 550 (cota pentru 3 numere câştigatoare): 0.5 x 550 = 275 lei
  • 4 numere câştigatoare – 4 combinaţii de câte trei numere: 275 x 4 = 1.100 lei
  • 5 numere câştigatoare – 10 combinaţii de câte trei numere: 275 x 10 = 2.750 lei

Pariurile pe cursele de câini sunt simple si va pot aduce castiguri rapide.

Reguli generale

Cursele de câini ruleaza din 5 in 5 minute in agentiile noastre in fiecare zi intre orele 10:00 – 20:00.

Cotele sunt afisate pe ecran 5 minute, pana la inceperea urmatoarei curse.

Dupa fiecare cursa, participantii la joc sunt informati despre rezultatele cursei.

Pariul se considera efectuat în momentul tiparirii biletului. Biletele efectuate nu se vor storna.

Dreptul platii câstigului pariului este valabil 15 zile din momentul terminarii cursei.

Plata câstigului se efectueaza doar in agentia în care a fost efectuat pariul.

La fiecare cursa participa 6 câini, cu numere de concurs de la 1 la 6.

Suma minima de pariat pe un bilet, simplu sau combinat, la o cursa de câini este de 2 Ron, iar cea maxima de 100 Ron.

Tipurile de pariere sunt urmatoarele:

  • PARIUL PE ÎNVINGATOR – pariul pe victoria unuia dintre cainii participanti la cursa.
  • PARIUL DE PLASARE – pariul pe doi caini, care, potrivit ordinii de trecere a liniei de sosire, se plaseaza pe primul, respectiv al doilea loc.
  • PARIUL COMBINAT – pariul efectuat in sistem de combinatii ordine exacta, din care se pot paria: 2/3 – 6 combinatii, 2/4 – 12 combinatii si 2/5 – 20 combinatii.

Echipa 1 este indicată la stânga şi se consideră întotdeauna ca fiind echipa care joacă acasă (echipa gazdă). Echipa 2 este indicată la dreapta şi se consideră întotdeauna ca fiind echipa care joacă în deplasare (echipa oaspete). Rezultatul de egalitate este notat in centru sub semnul X.

Codurile pentru fiecare tip de pariu live sunt cele afișate în partea stângă a monitorului, iar cotele pentru fiecare pronostic sunt afișate în partea dreaptă a monitorului.

 

Pariuri pe parcursul desfăşurării evenimentului pot fi:  

1. Final - rezultatul de la finalul meciului :

            1 - victorie gazde
            X - rezultat de egalitate
            2 - victorie oaspeţi

2. Prima Repriză - rezultatul primei reprize :

            1 - victorie gazde
            X - rezultat de egalitate
            2 - victorie oaspeţi

3. Marcheaza primul gol - care echipa va marca urmatorul gol:

            1 - echipa gazda marcheaza urmatorul gol
            X - nu se va marca niciun gol pana la finalul meciului
            2 - echipa oaspete marcheaza urmatorul gol

4. Total cornere in meci sub/peste ”n,5” (”n,5”se referă la numărul total de cornere din meci)

          Exemplu: n,5=10,5
            1 - in meci se vor acorda intre 0 si 10 cornere inclusiv
            2 -in meci se vor acorda minim 11 cornere

5. Total goluri in meci sub/peste “n,5” (“n,5” se refera la numarul total de goluri din meci)

          Exemplu: n,5=2,5
            1 – in meci se vor marca intre 0 si 2 goluri inclusiv
            2- in meci se vor marca minim 3 goluri

In timpul unui eveniment, organizatorul poate oferi spre pariere si alte valori ptr acest tip de pariu : Total goluri in meci (sub/peste 0,5), Total goluri in meci (sub/peste 1,5), Total goluri in meci (sub/peste 3,5) etc.

6. Total goluri prima repriza sub/peste “n,5” (“n,5” se refera la numarul total de goluri din prima repriza)

          Exemplu: n,5=1,5
            1 - in prima repriza se va marca maxim 1 gol
            2- in prima repriza se vor marca minim 2 goluri

Pentru prima repriza a unui eveniment, organizatorul poate oferi spre pariere si alte valori ptr acest tip de pariu : Total goluri in prima repriza (sub/peste 0,5), Total goluri in prima repriza (sub/peste 2,5), etc.

7. Lovitura de incepere - este tipul de pariu prin care se indica echipa care va avea lovitura de inceput:

            1 - echipa gazda
            2 - echipa oaspete

8. Va fi penalty ? - jucatorul poate paria daca va fi sau nu penalty in meci, in favoarea oricarei echipe:

            1 = Da - in meci se va acorda penalty
            2 = Nu - pe durata partidei nu se va acorda penalty

9. Va fi cartonas rosu? - jucatorul poate paria daca va fi sau nu cartonas rosu in meci, in favoarea oricarei echipe:

            1 = Da - in meci se va acorda cartonas rosu
            2 = Nu - pe durata partidei nu se va acorda cartonas rosu

Reguli generale

  • Pe un bilet se poate paria un singur eveniment din acelaşi meci (Final, Pauză, Ce echipă marchează urmatorul gol ?, etc.).
  • Cotaţiile pe lista de pariuri – oferta - se schimbă în timpul desfăşurării evenimentului, iar informaţiile privind fiecare schimbare de cotă se transmit automat pe monitoarele din agenţii.
  • Cotaţiile care au fost valabile în momentul primirii pariului pot fi schimbate până în momentul tipăririi biletului.
  • Pariul este efectuat în momentul tipăririi biletului, iar biletul nu poate fi schimbat sau stornat, după tipărirea acestuia.
  • Câştigurile se plătesc în agenţia/locaţia în care a fost făcut pariul, după terminarea meciului sau a unei părţi din meci (prima repriză, cine marchează primul gol).
  • În cazul în care transmisiunea TV a evenimentului sportiv depăşeşte ora de închidere a agenţiei, pariurile efectuate se vor putea plăti în ziua imediat următoare.
  • În cazul în care evenimentul se întrerupe (incidente în timpul meciului, timp nefavorabil), pariurile primite sunt valabile înca 24 de ore, iar în cazul în care evenimentul nu se reia, pariul este nul (cotă 1.00).
  • Pariurile acceptate de către operator după ce a fost determinat rezultatul respectivului pariu, sunt considerate nule şi validate în consecinţă la o cotă de 1.00 .
  • În cazul greşelilor apărute în afişarea cotelor sau tipărirea biletelor de pariere, sau în cazul greşelilor evidente apărute prin introducerea incorectă a datelor în calculator, Organizatorul are dreptul să anuleze aceste pariuri sau să accepte plata pariurilor, conform cotelor normale existente pe piaţă, chiar dacă greşeala a fost observată după terminarea evenimentelor sau părţilor de eveniment.
  • Dreptul plăţii câştigului live este valabil 30 de zile.